Diagmatic

Diagmatic
We are a publisher specializing in the development of diagnostic tools for psychologists and educators. We use advanced analysis techniques (IRT) that enable accurate diagnosis with a low test load on the subject. Our tools are designed for school professionals and function as a holistic mental health support program for children and adolescents, helping to strengthen their motivation and resources throughout the school environment. We currently offer tests to examine children and adolescents for deficits (risk factors) and resources (protective factors) in individual functioning and realized social roles (child, student, peer), as well as in functioning with new Media (addictions, cyberbullying), motivation and reasons for deficits in the intellectual-cognitive, pro-social, relationship and physical activity spheres.

News

21 September 2023
See more >
13 July 2023
Intel oraz Dell Technologies wspierają następne pokolenie innowatorów, którzy dzięki odpowiednim umiejętnościom technicznym i społecznym będą mogli lepiej zrozumieć czym jest sztuczna inteligencja, jak jest zaprojektowana i jaki ma wpływ na społeczeństwo oraz gospodarkę. Zamień tradycyjne zajęcia w zupełnie nowe doświadczenie. Podejmij wyzwanie i zapewnij swoim uczniom wyjątkowe, angażujące i rozwijające możliwości nauki w nowoczesnym środowisku!
See more >
9 June 2023
Google for Education przeprowadził badania, z których wynika, że kompetencje cyfrowe - zarówno nauczycieli, jak i uczniów - uległy znaczącej poprawie w ciągu trwającego 6 miesięcy projektu Albus w polskich szkołach.
See more >
16 May 2023
Zapraszamy do udziału w Programie “INNOWACYJNA SZKOŁA Google”. Jako jedna z największych inicjatyw Google dla Edukacji w Polsce, Program ma charakter ogólnokrajowy i jest w pełni bezpłatny. Program jest w 100% finansowany przez Google dla Edukacji, dlatego zachęcam do szybkiego przesłania swojego zgłoszenia.
See more >
More news
background image 2

Want to join us?

We would love for you to join us in partnership
Contact >>
background image 4